Szczepić się czy nie szczepić?

Jestem w trakcie przygotowania artykułu, który powie wam, że może lepiej poczekać... Jest około 200 szczepionek na wirusa w przygotowaniu, w fazie testów... które wykorzystują standardowe metody.

W poprzednim artykule przedstawiłam jak statystyki Światowe się mają względem wirusa - jest niewiele gorzej niż wypadki na drogach. Nie ma co się bać. 

Mam multum przeanalizowanych już publikacji naukowych i wątpliwości...

Niebawem opublikuje od A do Z informacje: na które badania zwróciłam uwagę (z linkami do źródeł), i dlaczego uważam, że należy poczekać na  tradycyjną formę szczepionek - ja, obecnie mając wiedzę preferowałabym inny fragment wirusa - i to białko, a nie mRNA - wyjaśnię wszystko niebawem.

Ja nigdy nawet na grypę chora nie byłam, więc akurat ja się nie zaszczepię, natomiast chciałabym wyjaśnić wiele aspektów dla tych, którzy są podatni na wirusy, i może chcą się zaszczepić - jednak z głową! :) i w odpowiednim czasie - nie narażając siebie na niebezpieczeństwo i ogólnie bycia 3 fazą testów klinicznych, które trwają obecnie i trwać będą do 2023 r.

Bywajcie! :) 

Zdrowia, zdrowia i jeszcze raz zdrowia! 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

EGCG z zielonej herbaty oraz forsycja - naturalne leki - leczą a także zapobiegają C19!

Dane naukowe 2023 r.: Im więcej dawek, tym więcej zachorowań na C19

Brak dowodów - czyli brak jakichkolwiek badań